Del briefing al nou concepte de marca. Calvé : un cas pràctic
Martí Gómez, Júlia
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fecha: |
2014 |
Descripción: |
72 pag. |
Resumen: |
Es tracta d'un treball acadèmic i pràctic basat en el desenvolupament d'una campanya publicitària que respon a un briefing creatiu real i actual de la marca Calvé, lliurat des de l'agència de publicitat Ogilvy Barcelona. Consta de dos apartats: el primer, teòric, analitza tot el que s'ha cregut necessari per desenvolupar la campanya: informació sobre la pròpia companyia, sobre el públic objectiu, el mercat, l'anterior comunicació de la marca i la competència. En la part pràctica, es realitza una campanya 360º com a resposta al briefing de l'anunciant. |
Resumen: |
Se trata de un trabajo académico y práctico basado en el desarrollo de una campaña publicitaria que responde a un briefing creativo real y actual de la marca Calvé, librado desde la agencia de publicidad Ogilvy Barcelona. Consta de dos apartados: el primero, teórico, analiza todo lo que se ha creído necesario para desarrollar la campaña: información sobre la propia compañía, sobre el público objetivo, el mercado, la anterior comunicación de la marca y la competencia. En la parte práctica, se realiza una campaña 306º como respuesta al briefing del anunciante. |
Resumen: |
It is an academic and practical work, based on the development of an advertising campaign, which responds to a real and current creative briefing of the brand Calvé, given from the advertising agency Ogilvy Barcelona. It has two sections: the first, theoretical, analyzes everything that has been thought necessary to develop the main campaign: information about de company, about the target audience, the marketplace, the previous brand communication and the competitors. In the practical part, it is produced a 360º campaign in response to the advertiser briefing. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Calvé ;
Briefing ;
Campanya ;
Creativitat ;
Estratègia ;
Publicitat |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2014-11-03, última modificación el 2022-05-07