Els sistemes de captació de dades i la seva utilitat en el desenvolupament del currículum de física del batxillerat
Oro Sancho, J. (IES La Llauna (Catalunya))
Data: |
2009 |
Resum: |
Durant el curs 2001-02, a Catalunya es va començar a dotar als centres públics de secundària amb equips de captació de dades (MBL) i d'anàlisi de vídeo digital (VBL). Es van fer cursos de formació en l'ús d'aquestes eines pels quals han passat aproximadament la meitat del professorat de Ciències. Des de llavors s'ha continuat introduint l'ús d'aquests sistemes no sense dificultats, ja que com s' ha demostrat en diferents estudis el procés és lent i presenta alguns problemes. Els nous currículums de Física i de Química del Batxillerat que s'han posat en marxa aquest curs 2008-09 demanen específicament la utilització d'aquestes eines. Per tant, la combinació d'aquests tres factors: dotació, formació i exigències del currículum, pot contribuir a la seva generalització i el seu us pot aportat beneficis a l'ensenyament de les Ciències. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2019-2023, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294183
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2015-03-10, darrera modificació el 2023-10-10