Interdisciplinarietat a l'educació científica
Mallart Solaz, A. (Col·legi La Salle Bonanova. Departament de Ciències)
Data: |
2009 |
Resum: |
La comunicació es proposa analitzar les relacions entre les diferents disciplines científiques presents al currículum d'educació secundària obligatòria. Intenta acostar-se a un model d'interdisciplinarietat, amb els aspectes comuns. Se centra en el desenvolupament d'una competència científica com és la resolució de problemes. S'estudien els diferents contextos reals en què es poden presentar les situacions problemàtiques pròpies de les diverses disciplines científiques. Les recreacions matemàtiques constitueixen una estratègia didàctica que afavoreix la interdisciplinarietat i transmet una forta motivació. Com a resultat, la competència assolida els permetrà prendre decisions conscients i raonades en el futur. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2195-2199, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294218
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2015-03-11, darrera modificació el 2022-09-04