Estudiar concepcions-idees d'estudiantes en ciències utilitzant teorias d'argumentació
Konstantinidou, A. (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
Cerveró, Josep M. (Universitat de Barcelona)

Fecha: 2009
Resumen: Durant les últimes dècades, hi ha hagut un gran interès, en l'àrea de la didàctica de les ciències, per la investigació de les idees prèvies els alumnes en ciències. En el nostre treball no es tracta de trobar i identificar aquestes idees, sinó de trobar el sentit comú en què es basen aquestes idees. Ens proposem trobar esquemes de raonament, o argumentativos, espontanis que es troben detràs d'aquestes concepcions científiques d'estudiantes de Magisteri. El nostre marc analítico s'elabora a partir de la Teoria d'argumentació d'Aristòtil i de teorias més contemporànies com la de Perelman, Toulmin i Walton per a tenir un llistat el més ampli possible dels esquemes d'argumentació del nostre sentit comú actual.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3289-3295, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294650


7 p, 646.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2015-03-25, última modificación el 2022-09-04



   Favorit i Compartir