Estudiar concepcions-idees d'estudiantes en ciències utilitzant teorias d'argumentació
Konstantinidou, A. (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
Cerveró, Josep M. (Universitat de Barcelona)
Fecha: |
2009 |
Resumen: |
Durant les últimes dècades, hi ha hagut un gran interès, en l'àrea de la didàctica de les ciències, per la investigació de les idees prèvies els alumnes en ciències. En el nostre treball no es tracta de trobar i identificar aquestes idees, sinó de trobar el sentit comú en què es basen aquestes idees. Ens proposem trobar esquemes de raonament, o argumentativos, espontanis que es troben detràs d'aquestes concepcions científiques d'estudiantes de Magisteri. El nostre marc analítico s'elabora a partir de la Teoria d'argumentació d'Aristòtil i de teorias més contemporànies com la de Perelman, Toulmin i Walton per a tenir un llistat el més ampli possible dels esquemes d'argumentació del nostre sentit comú actual. |
Derechos: |
Tots els drets reservats. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3289-3295, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294650
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2015-03-25, última modificación el 2022-09-04