La calidad de los servicios públicos : un comentario
Recio, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)

Date: 2007
Abstract: En este artículo se revisa la cuestión de la calidad de los servicios tratando de aportar un marco complejo de evaluación. En especial se consideran los Servicios públicos desde el punto de vista de las necesidades sociales, de la igualdad y el trato de la diferencia, así como de las relaciones laborales que se dan en su seno.
Abstract: In this article the question of quality of service is revised trying to apply a complex evaluation framework. Especially public services are considered from the point of view of social needs, equality and dealling with difference as well as labour relations arising in its heart.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Castellà
Document: Article ; recerca
Subject: Servicios Sociales ; Necesidades ; Igualdad ; Respeto ; Social Services ; Needs ; Equality ; Respect
Published in: Revista de treball social, Núm. 181 (agost 2007) , p. 9-19, ISSN 0212-7210



11 p, 152.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2015-04-09, last modified 2022-09-04



   Favorit i Compartir