Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/134810
Educació, escola i territori [101160]
García Gracia, Maribel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Data: 2015-16
Resum: Abordar l'anàlisi de la realitat educativa d'un territori utilitzant els coneixements i eines d'anàlisi pròpies de la sociologia de l'educació i de la intervenció en polítiques socials d'àmbit local. Es procura, així, una aproximació aplicada dels marcs teòrics i conceptuals a la realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. Els objectius concrets són els següents: Saber com aplicar els fonaments teòrics de la sociologia de l'educació i de les politiques d'educació a la diagnosi socio-educativa d'un territori concret. Reconèixer en un territori local concret les principals problemàtiques educatives com a síntesi de la mirada sociopolítica. Desenvolupar capacitat crítica sobre les problemàtiques educatives actuals. Comprendre l'origen, les conseqüències i els límits socials, legislatius i polítics que emmarquen la intervenció socioeducativa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Sociologia [2500262]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Sociologia [819]



Català
5 p, 30.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir