Fecha: |
2015-16 |
Resumen: |
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. Conèixer els debats oberts en educació en cada context històric i social. I establir el principi metodològic d'apropar-se als reptes teòrics a través de la lectura i debat argumentat i fonamentat teòricament. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació social [2500260] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Social [827] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |