Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/135090
Adquisició i processament del llenguatge [101730]
Aparici Aznar, Melina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2015-16
Resum: Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. Quan l'estudiant acabi l'assignatura serà capaç de: - reconèixer i descriure les principals orientacións teòriques en l'estudi de la psicolingüística i l'adquisició del llenguatge - enumerar els trets característics del llenguatge i les seves funcions - descriure les diferents fases del processament del llenguatge humà i les representacions internes associades a aquest processament - descriure i conèixer les etapes en les quals s'assoleixen les habilitats lingüístiques i comunicatives des la infantesa fins l'edat adulta i la vellesa - identificar les diferents metodologies de recollida de dades i estudi de la psicolingüística - relacionar el desenvolupament del llenguatge amb altres processos (cognitius i socials) - detectar dificultats en les etapes inicials de l'adquisició.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Logopèdia [828]



Català
5 p, 30.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir