Perfectament imperfectes : relació entre els estereotips de gènere i la publicitat en els productes de culte al cos
Gallego Medina, Carla
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Perfectamente imperfectos: Relación entre los estereotipos de género y la publicidad en los productos de culto al cuerpo |
Título variante: |
Perfectly imperfects: Relation between the gender stereotypes and the advertising in body worship products |
Fecha: |
2015 |
Descripción: |
177 pag. |
Resumen: |
El culte al cos s'ha convertit en un mercat global que mou tot tipus d'interessos comercials. En la cultura occidental, el cos femení i el cos masculí han de ser cuidats. Avui dia, les dietes i l'autocontrol s'han convertit en la preocupació diària de milions d'homes i dones. En aquest context, la publicitat té la funció de difondre tendències, estereotips de bellesa i estils de vida. |
Resumen: |
El culto al cuerpo se ha convertido en un mercado global que mueve todo tipo de intereses comerciales. En la cultura occidental, el cuerpo femenino y el cuerpo masculino deben ser cuidados. Hoy en día, las dietas y el autocontrol se han convertido en la preocupación diaria de millones de hombres y mujeres. En este contexto, la publicidad tiene la función de difundir tendencias, estereotipos de belleza y estilos de vida. |
Resumen: |
Body worship has turned on a global market that moves all kinds of commercial interests. In the western culture, the feminine body and the masculine body must be taken care. Nowadays, the diets and the self-control have turned into the daily worry of million men and women. In this context, the advertising has the function to spread trends, beauty stereotypes and lifestyles. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Documento: |
Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Estereotips ;
Cànon ;
Bellesa ;
Cos ;
Culte al cos ;
Imatge corporal ;
Estètica ;
Publicitat ;
Autoestima |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2015-09-04, última modificación el 2024-05-20