Evolució de l'advocacy en la Comunicació per al Desenvolupament: Anàlisi de la definició i les pràctiques d'advocacy d'Intermón Oxfam
Bancells Rosell, Elisenda
Fernández Viso, Ana Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Evolución del advocacy en la Comunicación para el Desarrollo: Análisis de la definición y las prácticas de advocacy de Intermón Oxfam
Additional title: Evolution of advocacy in Communication for Development: Analysis from definition and advocacy practices in Oxfam Intermon
Date: 2015
Description: 123 pag.
Abstract: L'objectiu de la present investigació és atendre a l'evolució de la proposta d'advocacy per part d'Intermón Oxfam, des que va integrar aquesta estratègia comunicativa dins l'el·laboració de les seves campanyes a partir de la dècada dels 80, fins a dia d'avui. IO és una de les ONGs pioneres en comprendre la importància de la comunicació i, també, una de les que més pressupost destina a les pràctiques d'advocacy.
Abstract: El objetivo de la presente investigación es atender a la evolución de la propuesta de advocacy por parte de Intermón Oxfam, desde que integró esta estrategia comunicativa en la elaboración de sus campañas a partir de la década de los 80, hasta día de hoy. IO es una de las ONGs pioneras en comprender la importancia de la comunicación y, también, una de las que más presupuesto destina a las prácticas de advocacy.
Abstract: The objective of this research is understand the evolution for the advocacy suggestion by the part of Oxfam Intermon, it makes up the communicative strategy in the elaboration of their campaign since the 80's decade up today. IO is one of the pioneers ONGs to understand the importance of the communication and also one of the companies who more money destinate to the advocacy practices.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject area: Periodisme
Subject: Comunicació per al desenvolupament ; Advocacy ; Intermón oxfam



123 p, 2.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2015-09-18, last modified 2020-02-08



   Favorit i Compartir