L'alfabetització audiovisual i el pensament crític : educar el pensament crític de l'alumnat d'educació primària : opció professionalitzadora - format memòria - proposta d'innovació
Muñoz Valero, Raúl
Nomen Recio, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Fecha: |
2015 |
| Descripción: |
62 pag. |
| Resumen: |
Aquest treball ha sigut elaborat a partir de la intervenció d'una seqüència didàctica duta a terme al centre de pràctiques l'Escola El Martinet. Hem creat una proposta d'innovació que respon a un seguit de necessitats detectades dins l'escola de pràctiques. Els objectius i continguts del treball estan dirigits a desenvolupar l'aprenentatge de l'alfabetització audiovisual mitjançant el pensament crític, per fer-ho, hem utilitzat la discriminació com a problema socialment rellevant. Aquesta intervenció garanteix l'experimentació amb els mitjans audiovisuals, sempre tenint en compte les situacions de discriminació que esdevenen a la vida real i darrere les pantalles. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Lengua: |
Català |
| Titulación: |
Educació Primària [2500798] |
| Plan de estudios: |
Grau en Educació Primària [896] |
| Documento: |
Treball final de grau ; Text |
| Materia: |
Crític ;
Audiovisual ;
Discriminació |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2015-09-23, última modificación el 2024-09-28