La imatge de FEMEN en els mitjans de comunicació social : Anàlisi de tres accions del col·lectiu feminista en premsa i televisió
Salcedo García, Beatriz
Zeller Orellana, Carlos Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La imagen de FEMEN en los medios de comunicación social : Análisis de tres acciones del colectivo feminista en prensa y televisión
Additional title: FEMEN in the image of the media : Analysis of three feminist collective actions in press and television
Date: 2015
Description: 95 pag.
Abstract: El present treball d'investigació analitza tres accions de Femen en diversos mitjans escrits i audiovisuals. Cadascuna de les accions seleccionades es relacionen amb les missions que les feministes tenen: Dictadura, Església i Indústria Sexual. S'ha estudiat quin tractament informatiu adopten els mitjans de comunicació en aquestes accions seleccionades, si tendeixen a aprofundir o a quedar-se a la superficialitat dels esdeveniments.
Abstract: El presente trabajo de investigación analiza tres acciones de Femen en diversos medios escritos y audiovisuales. Cada una de las acciones seleccionadas se relacionan con las misiones que las feministas tienen: Dictadura, Iglesia e Industria Sexual. Se ha estudiado qué tratamiento informativo adoptan los medios de comunicación en estas acciones seleccionadas, si tienden a profundizar o a quedarse en la superficialidad de los acontecimientos.
Abstract: This research analyzes three Femen actions in various print and broadcast media. Each of the selected actions are related to the missions that feminists have: Dictatorship, Church and sex industry. There is evidence that treatment information media take these actions selected, if you tend to deepen or stay in the superficiality of events.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Feminisme ; Mitjans de comunicació ; Femen ; Moviments socials



95 p, 14.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. Bachelor's degree final projects

 Record created 2015-09-30, last modified 2018-06-23



   Favorit i Compartir