Condiciones para un aprendizaje de calidad en la enseñanza de las ciencias : reflexiones a partir del Proyecto Peel
White, Richard, T. (Monash University (Melbourne, Austràlia))
Data: |
1999 |
Resum: |
In this summary of the topics presented in the closing lecture of the Congress, some of the key-ideas which from our view characterize the science quality learning are reviewed. These ideas have been developed in the framework of the PEEL, an investigation-action project in which teachers and researchers have collaborated. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 1 (1999) , p. 3-15, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21556
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n1-white
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4101
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20