Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/14590
Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi. [20696]
Camps Monsech, Joan Ramon
Soler Pujals, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: Febrer 2006-07
Nota: Febrer
Nota: Segon curs
Nota: Troncal
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Periodisme [72]



3 p, 23.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2007-01-16, darrera modificació el 2017-09-30



   Favorit i Compartir