Google Scholar: cites
El desarrollo de la metacognición en el aprendizaje de las ciencias : estrategias para el profesor y actividades orientadas al alumno
Campanario, Juan Miguel

Data: 2000
Resum: In this paper we review some teaching approaches and teaching resources suggested in the literature on science teaching to encourage the use of metacognitive strategies by students when learning science.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 18 N. 3 (2000) , p. 369-380, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21685
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v18-n3-campanario
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4025


12 p, 57.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2024-05-26



   Favorit i Compartir