To cite this record: https://ddd.uab.cat/record/1568
Asalto al castillo : ¿a qué esperamos para abordar en serio la formación didáctica de los profesores universitarios de ciencias?
Campanario, Juan Miguel

Date: 2002
Abstract: Se plantea la necesidad de abordar la formación didáctica de los profesores universitarios de ciencias. Se discuten algunos enfoques inadecuados y algunas posibles alternativas que se estiman útiles.
Abstract: The need for the pedagogical training of university professors of sciences is analysed. I discuss some inadequate approaches and some workable alternatives.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Subject: Formación de profesores ; Profesorado universitario ; Profesores de ciencias ; Science university professors ; University professors training
Published in: Ensenanza de las Ciencias, V. 20 N. 2 (2002) , p. 315-325, ISSN 0212-4521

Adreça original: http://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21817


11 p, 53.6 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2006-03-13, last modified 2017-10-28



   Favorit i Compartir