Date: |
2003 |
Abstract: |
En este trabajo se presentan y analizan ejemplos concretos de cómo aprovechar los errores e imprecisiones de los libros de texto de física con el fin de conseguir diversos objetivos educativos de distinto nivel. |
Abstract: |
In this aticle I present and analyze examples on how to profit from errors and inacuracies in Physics textbooks to achieve some several educational goals. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Errores en libros de texto ;
Metacognición ;
Actividades de enseñanza ;
Textbooks errors ;
Metacognition ;
Teaching activities |
Published in: |
Enseñanza de las ciencias, V. 21 N. 1 (2003) , p. 161-172, ISSN 2174-6486 |