Fecha: |
2003 |
Resumen: |
En este trabajo se analizan y cuestionan algunas ideas y concepciones sobre la didáctica de las ciencias comunes entre el profesorado universitario de ciencias. |
Resumen: |
In this work I analyze and challenge some ideas and misconceptions on Science teaching that are common in university teachers of sciences. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Enseñanza de las ciencias ;
Concepciones docentes ;
Profesores universitarios ;
Science teaching ;
Teaching beliefs ;
University teachers |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 21 N. 2 (2003) , p. 319-328, ISSN 2174-6486 |