Google Scholar: cites
Contra algunas concepciones y prejuicios comunes de los profesores universitarios de ciencias sobre la didáctica de las ciencias
Campanario, Juan Miguel

Data: 2003
Resum: En este trabajo se analizan y cuestionan algunas ideas y concepciones sobre la didáctica de las ciencias comunes entre el profesorado universitario de ciencias.
Resum: In this work I analyze and challenge some ideas and misconceptions on Science teaching that are common in university teachers of sciences.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Enseñanza de las ciencias ; Concepciones docentes ; Profesores universitarios ; Science teaching ; Teaching beliefs ; University teachers
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 21 N. 2 (2003) , p. 319-328, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21939
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v21-n2-campanariocontra-algunas
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3934


10 p, 466.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-27



   Favorit i Compartir