Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/1608
Contra algunas concepciones y prejuicios comunes de los profesores universitarios de ciencias sobre la didáctica de las ciencias
Campanario, Juan Miguel

Data: 2003
Resum: En este trabajo se analizan y cuestionan algunas ideas y concepciones sobre la didáctica de las ciencias comunes entre el profesorado universitario de ciencias.
Resum: In this work I analyze and challenge some ideas and misconceptions on Science teaching that are common in university teachers of sciences.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Enseñanza de las ciencias ; Concepciones docentes ; Profesores universitarios ; Science teaching ; Teaching beliefs ; University teachers
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 21 N. 2 (2003) , p. 319-328, ISSN 0212-4521

Adreça original: http://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21939


10 p, 466.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2017-07-03



   Favorit i Compartir