Home > Research literature > Bachelor's degree final project > L'ús de les metàfores en el discurs educatiu |
Date: | 2016 |
Description: | 16 pag. |
Abstract: | Aquest treball té com a objectiu l'observació de com els marcs mentals per mitjà dels quals els individus interpretem i participem en la realitat estan estructurats metafòricament. Per mitjà d'entrevistes a diferents professors de dues escoles s'han trobat els següents resultats: en primer lloc, l'existència en els discursos de tres metàfores sobre l'educació; "l'educació és un camí", "l'educació és un jardí" i "l'educació és un sistema". En segon lloc, que aquells que es defineixen sota una mateixa metàfora presenten unes mateixes percepcions i participacions sobre la resta de dimensions. Finalment, l'existència de paradoxes en el discurs importants per a l'anàlisi. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Català |
Studies: | Sociologia [2500262] |
Study plan: | Grau en Sociologia [819] |
Document: | Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text |
Subject: | Metàfora ; Sociologia de l'educació ; Epistemologia ; Metàfores ; Educació |
Pòster 1 p, 250.3 KB |
TFG 16 p, 694.1 KB |