Neurobiologia Molecular i Fisiològica [42890]
Miñano Molina, Alfredo Jesús
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències

Additional title: Molecular and Physiological Neurobiology
Date: 2016-17
Abstract: El principal objectiu del mòdul és aprendre les caracteristiques químiques, cel·lulars i funcionals del sistema nerviós central i perifèric per aconseguir un coneixement bàsic de neurociències, per tal de poder entendre qualsevol camp en neurociències i les bases de les patologies del sistema nerviós. 1.
Abstract: 1 The main goal of the module is to learn the chemical, cellular and functional characteristics of the central and peripheral nervous system in order to reach a basic knowledge of Neurosciences, to be able to understand any field in neurosciences and the bases of the pathologies of the nervous system.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès
Studies: Neurociències [4313792] ; Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [4313794]
Study plan: Màster Universitari en Neurociències [1158] ; Màster Universitari en Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [1153]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 80.5 KB

Anglès
6 p, 79.6 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2016-09-13, last modified 2024-04-06



   Favorit i Compartir