Qüestionari d'avaluació de la gestió del temps periescolar en estudiants d'educació secundària (QAvGTPEES)
Barberá Cebolla, Juan Pedro
Fuentes Agustí, Marta

Data: 2015
Resum: El Qüestionari d'Avaluació de la Gestió del Temps Periescolar en Estudiants d'Educació Secundària (QAvGTPEES) ha estat validat per experts (acadèmics i professionals de l'àmbit) i per dos estudis pilots. En el primer estudi, han participat 91 estudiants d'ESO d'un sol centre educatiu de la Comunitat Valenciana i, en el segon, 730 estudiants de cinc centres educatius de la mateixa comunitat distribuïts entre els quatre cursos de l'etapa educativa (la totalitat de matriculats al curs 2014-15). QAvGTPEES permet descriure com es gestiona el temps periescolar d'aprenentatge l'alumnat i fer prediccions sobre quins serien els resultats acadèmics a obtenir per l'alumnat en funció de les estratègies en gestió del temps més comunes que sol emprar quan s'enfronta a les tasques acadèmiques fora l'escola. Aquesta informació és considera vital per poder implementar programes d'intervenció educativa que ajuden a millorar les estratègies de gestió del temps periescolar manifestades per l'alumnat i evitar així el fracàs escolar o optimitzar els resultats acadèmics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Informe
Matèria: Gestió del temps ; Periescolar ; Estratègies d'aprenentatge ; Rendiment acadèmic ; Educació secundària obligatòria ; ESO ; GTP ; Qüestionari ; Avaluació



13 p, 763.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2016-09-22, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir