La funcionalidad del aprendizaje en el aula y su evaluacion
Gómez Alemany, Isabel
Mauri, Teresa

Date: 1991
Abstract: La funcionalidad del aprendizaje no implica renunciar a los objetivos de la educación, sino seleccionarlos en función de lo que es necesario para vivir en sociedad. Se analiza la utili- dad y transferencia de los aprendizajes, y la funcionalidad del aprendizaje respecto a la significatividad, al proceso de aprendizaje y a la intervención educativa. Por último, se indica una serie de criterios para la evaluación de la funcionalidad de los aprendizajes.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Reforma educativa ; Psicologia pedagògica ; Aprenentatge cognitiu ; Aprenentatge per experiència ; Aprenentatge per observació ; Psicologia de l'aprenentatge ; Interacció didàctica ; Aprenentatge ; Avaluació
Published in: Cuadernos de pedagogía, Num. 188 (1991) , p. 28-32, ISSN 2386-6322



7 p, 66.7 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2016-09-23, last modified 2024-11-23



   Favorit i Compartir