Manual d'identitat visual corporatiu del Mundial de futbol de Qatar 2022
Valero Vives, Jordi
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Manual de identidad visual corporativo del Mundial de fútbol de Qatar 2022
Título variante: Corporate Visual Identity Manual for World Cup of Qatar 2022
Fecha: 2016
Descripción: 90 pag.
Resumen: Es un projecte en el que s'elabora un Manual d'identitat visual corporatiu pel Mundial de futbol de Qatar 2022. En ell s'estudien tant logotips com mascotes de altres edicions. Al mateix temps, s'identifiquen els elements gràfics que formen una identitat visual corporativa per un esdeveniment esportiu d'aquestes característiques.
Resumen: Es un proyecto en el que se elabora un Manual de identidad visual corporativo para el Mundial de fútbol de Qatar 2022. En él se estudian tanto logotipos como mascotas de otras ediciones. Al mismo tiempo, se identifican los elementos gráficos que forman una identidad visual corporativa por un acontecimiento deportivo de estas características.
Resumen: This is a project in which a Corporate Visual Identity Manual is developed for World Cup of Qatar 2022. Either logotypes and mascots from other editions are analysed. At the same time, the graphic's elements that are part of a Corporate Visual Identity can be identified, which are made in order to comply with what is demanded in sports events of this kind.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Disseny ; Logotip ; Marques comercials ; Màrqueting ; Futbol



90 p, 56.9 MB

24 p, 3.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-09-27, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir