Eye tracker : ¿variables exógenas o endógenas en la atención visual a estímulos publicitarios gráficos no comerciales?
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Astals Serés, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària

Data: 2013
Resum: El objetivo principal de la investigación es el análisis, con la tecnología Eye Tracking, de los efectos que las modificaciones de las características exógenas de un estímulo publicitario no comercial y las características endógenas de los sujetos, tienen en la atención visual de los sujetos al observarlo. Los resultados de los mapas de calor y del análisis de las fijaciones oculares muestran la influencia de las variables exógenas y endógenas en la atención visual de los sujetos en las diferentes partes del anuncio y la aparición de transferencia atencional entre las áreas de interés estudiadas.
Nota: Trabajo realizado en el Research Group on Psychology, Communication & Advertising de la UAB
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Contribució a congrés
Matèria: Eye tracker ; Atención visual ; Publicidad ; Publicidad no comercial
Publicat a: Reunión Científica sobre Atención (RECA). Palma de Mallorca, 9a : 2013



Presentación
25 p, 1.5 MB

Resumen
1 p, 102.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2016-10-20, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir