El discurso lingüístico de la mujer en la publicidad televisiva española. Comparativa desde los años ochenta hasta la actualidad
Martínez Ubàguls, Anna
De la Mota Gorriz, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Fecha: 2016
Descripción: 37 pag.
Resumen: Este trabajo analiza el discurso lingüístico de la mujer en la publicidad televisiva española. El presente trabajo pretende demostrar que el discurso empleado por la mujer a lo largo de los cuarenta años analizados ha variado y que, por lo tanto, la representación de la mujer en los años ochenta no es la misma que en la actualidad.
Resumen: Aquest treball analitza el discurs lingüístic de la dona a la publicitat televisiva espanyola. El present treball pretén demostrar que el discurs utilitzat per la dona al llarg dels quaranta anys analitzats ha variat, així doncs, la representació de la dona als anys vuitanta no és la mateixa que es produeix a l'actualitat.
Nota: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 1a Edició, curs 2015-2016
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Llengua i Literatura Espanyoles [2500248]
Plan de estudios: Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Publicitat ; Dona ; Llenguatge



37 p, 1.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Filosofía y Letras. TFG
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Premios UAB. TFG

 Registro creado el 2016-10-28, última modificación el 2025-04-25



   Favorit i Compartir