La cursa per l'audiència : les estratègies digitals dels mitjans esportius
Canturri Casòliva, Marc
Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La carrera por la audiencia : las estrategias digitales de los medios deportivos
Título variante: The race for the audience : the strategies of digital sports media
Fecha: 2016
Descripción: 81 pag.
Resumen: Aquesta investigació pretén ser un anàlisi de les estratègies que els quatre mitjans digitals de referència a Espanya en informació esportiva (Marca, As, Mundo Deportivo i Sport) utilitzen per atraure usuaris. L'estudi es basa en l'aparença de les portades digitals dels quatre mitjans, ja que és l'element clau a l'hora de convèncer als usuaris perquè consumeixin el producte informatiu. A més, s'incideix en l'impacte de la publicitat i de les xarxes socials en la fidelització de l'audiència.
Resumen: Esta investigación pretende ser un analisis de las estrategias que los cuatro medios digitales de referencia en España en información deportiva (Marca, As, Mundo Deportivo y SPORT) utilizan con el fin de atraer usuarios. Els estudio se basa en la apariencia de las portadas digitales de los cuatro medios puesto que es el elemento clave a la hora de convencer a los usuarios para que consuman el producto informativo. Además, se incide en el impacto de la publicidad y de las redes sociales en la fidelización de la audiencia.
Resumen: This research is intended to be an analysis of the strategies of the four most important digital sports media of Spain (Marca, As, Mundo Deportivo and SPORT) use to attract users. The study is based on the appearance of the four covers digital media, as it is the key to convincing users to consume the product information. In addition, it points out the impact of advertising and social networking audience loyalty.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Periodisme esportiu ; Mitjans de comunicació de massa -- Audiència ; Internet ; Xarxes socials ; Publicitat ; Marca (Diari) ; As (Diari) ; Sport (Diari) ; Mundo Deportivo (Diari)



81 p, 2.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-12-20, última modificación el 2022-05-27



   Favorit i Compartir