Criteris d'anàlisi de cançons terapèutiques per a la rehabilitació de la disfonia infantil
Moreno Ruiz, Carla
Presas Plaja, Immaculada
Calaf Gozalo, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Date: 2016
Description: 55 pag.
Abstract: La cançó infantil és un recurs polivalent a partir del qual és possible treballar diferents objectius d'intervenció logopèdica. En aquest treball es proposen uns criteris d'anàlisi de cançons infantils per al seu ús en la rehabilitació de la disfonia infantil. S'ha estudiat l'estructura i la funció terapèutica de diferents paràmetres constitutius de les cançons. Els resultats d'aquest treball s'han organitzat donant lloc a un sistema d'anàlisi de cançons amb uns criteris clars, senzills i entenedors. A més, a partir d'aquests resultats es proposa un model de conversió de la cançó popular infantil a la cançó terapèutica estructurat al voltant de treis eixos bàsics: la funcionalitat, els criteris d'anàlisi de la cançó i els objectius terapèutics de rehabilitació vocal.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Logopèdia [2500893]
Study plan: Graduat o Graduada en Logopèdia [828] ; Graduat o Graduada en Logopèdia [889]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject: Disfonia infantil ; Rehabilitació vocal ; Cançó terapèutica



55 p, 2.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Psychology Faculty

 Record created 2017-01-16, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir