Criteris d'anàlisi de cançons terapèutiques per a la rehabilitació de la disfonia infantil
Moreno Ruiz, Carla
Presas Plaja, Immaculada
Calaf Gozalo, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2016
Descripció: 55 pag.
Resum: La cançó infantil és un recurs polivalent a partir del qual és possible treballar diferents objectius d'intervenció logopèdica. En aquest treball es proposen uns criteris d'anàlisi de cançons infantils per al seu ús en la rehabilitació de la disfonia infantil. S'ha estudiat l'estructura i la funció terapèutica de diferents paràmetres constitutius de les cançons. Els resultats d'aquest treball s'han organitzat donant lloc a un sistema d'anàlisi de cançons amb uns criteris clars, senzills i entenedors. A més, a partir d'aquests resultats es proposa un model de conversió de la cançó popular infantil a la cançó terapèutica estructurat al voltant de treis eixos bàsics: la funcionalitat, els criteris d'anàlisi de la cançó i els objectius terapèutics de rehabilitació vocal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Logopèdia [828] ; Graduat o Graduada en Logopèdia [889]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Disfonia infantil ; Rehabilitació vocal ; Cançó terapèutica



55 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Psicologia. TFG

 Registre creat el 2017-01-16, darrera modificació el 2018-10-27



   Favorit i Compartir