El lenguaje como herramienta viral en Twitter : comparativa entre @casadelfutbol y @beINSPORTSes
Solera Martínez, Daniel
Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: El llenguatge com a eina viral a Twitter : comparativa entre @casadelfutbol i @beINSPORTSes
Título variante: Language as a viral tool on Twitter : comparison between @casadelfutbol and @beINSPORTSes
Fecha: 2016
Descripción: 115 pag.
Resumen: Estudi sobre la importància del llenguatge com a eina viral dins de l'esport a Twitter per sobre d'altres elements com la imatge i el vídeo. Comparació dels comptes de la @casadelfutbol i @beINSPORTSes.
Resumen: Estudio sobre la importancia del lenguaje como herramienta viral dentro del deporte en Twitter por encima de otros elementos como la imagen y el vídeo. Comparación de las cuentas de la @casadelfutbol y @beINSPORTSes.
Resumen: Study about the importance of language as a viral tool in sport on Twitter above other elements like image and video. Comparison of the accounts of @casadelfutbol and @beINSPORTSes.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Xarxes socials ; Esport ; Futbol ; Llenguatge i llengües ; Twitter



116 p, 7.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-01-31, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir