L'eficàcia de l'autoregulació publicitària
Gili Selga, Marta
López Belbeze, Ma. Pilar, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2017
Descripció: 55 pag.
Resum: A Espanya, com en la majoria de països europeus, existeix un sistema d’autoregulació en l’àmbit publicitari, el qual és gestionat per una associació que porta per nom “Autocontrol: Asociación para la Autorregulación de la Comunicación Comercial”. La seva finalitat consisteix en que el propi sector publicitari estableixi unes normes deontològiques i de conducta que es compromet a respectar per promoure una comunicació honesta i veraç. Es tracta doncs d’un sistema extrajudicial, creat per agilitzar la solució de controvèrsies en aquest camp, sustentat en codis ètics. Aquest fet implica una forta càrrega de subjectivitat, ja que cada individu té el seu propi llindar d’acceptació moral, pel que crear un sistema basat en l’ètica és un objectiu molt ambiciós. D’aquesta manera, la voluntat d’aquest treball és analitzar el funcionament d’un sistema d’autoregulació, en particular el d’Autocontrol, i comprovar si resulta eficaç o si pel contrari requereix de certes modificacions per tal de poder garantir una publicitat fiable i respectable en el nostre país.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses [2501572]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses i Graduat o Graduada en Dret [994]
Document: bachelorThesis ; Text



55 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat d’Economia i Empresa. TFG

 Registre creat el 2017-03-06, darrera modificació el 2018-10-27



   Favorit i Compartir