Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting
García Jiménez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Creatividad en el espacio público : análisis comparativo del postgraffiti y el ambiente marketing
Títol variant: Creativity in public spaces : comparative analysis between postgraffiti and ambient marketing
Data: 2016
Resum: Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. Una investigació que té l'objectiu de conèixer en quin grau, l'art i la publicitat, conflueixen en la seva forma de comunicar-se amb l'audiència.
Resum: Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. Una investigación que tiene el objetivo de conocer en qué grado, el arte y la publicidad, confluyen en su forma de comunicarse con la audiencia.
Resum: The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. This research will study in which grade, communication and art, share similar ways to interact with their audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Postgraffiti ; Ambient màrqueting ; Espai públic ; Ambient art ; Art urbà ; Màrqueting de guerrilla ; Espacio público ; Arte urbano ; Marketing de guerrilla ; Ambient marketing ; Public space ; Urban art ; Guerrilla marketing ; Street art
Publicat a: Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos) , ISSN 2462-4888

Adreça original: https://revistes.uab.cat/rutacom/article/view/n7-garcia
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ruta/article/view/319754


26 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ruta comunicación
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2017-03-09, darrera modificació el 2022-01-26



   Favorit i Compartir