Una aproximació als sistemes educatius inclusius. Estudi comparatiu entre Catalunya i Escòcia
Sanz Escutia, Clara
Puente Rodríguez, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2016
Descripción: 50 pag.
Resumen: La inclusió educativa es pot concebre com un nou paradigma educatiu que posa al centre del debat el dret a una educació de qualitat de totes les persones i requereix un abordatge global per al conjunt del sistema educatiu. L'objectiu de l'estudi és identificar els elements fonamentals des sistemes educatius en l'àmbit de la inclusió i, alhora, analitzar el cas català i escocès amb el mètode comparatiu clàssic. La descentralització educativa i la flexibilitat curricular es presenten com els elements fonamentals que difereixen en els sistemes dels dos països estudiats.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Pedagogia [2500261]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Pedagogia [825] ; Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Inclusió educativa ; Estudi comparatiu ; Escòcia



50 p, 1.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2017-03-27, última modificación el 2018-10-21



   Favorit i Compartir