Una aproximació als sistemes educatius inclusius. Estudi comparatiu entre Catalunya i Escòcia
Sanz Escutia, Clara
Puente Rodríguez, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2016
Descripció: 50 pag.
Resum: La inclusió educativa es pot concebre com un nou paradigma educatiu que posa al centre del debat el dret a una educació de qualitat de totes les persones i requereix un abordatge global per al conjunt del sistema educatiu. L'objectiu de l'estudi és identificar els elements fonamentals des sistemes educatius en l'àmbit de la inclusió i, alhora, analitzar el cas català i escocès amb el mètode comparatiu clàssic. La descentralització educativa i la flexibilitat curricular es presenten com els elements fonamentals que difereixen en els sistemes dels dos països estudiats.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Pedagogia [2500261]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Pedagogia [825] ; Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Inclusió educativa ; Estudi comparatiu ; Escòcia



50 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2017-03-27, darrera modificació el 2017-10-14



   Favorit i Compartir