Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Mendez Ulrich, Jorge-Luis
Conill Purgimon, Berta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2017-18
Resum: Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials. Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Grau en Psicologia [954]



Català
4 p, 75.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-07-04, darrera modificació el 2018-10-21



   Favorit i Compartir