Realització Audiovisual Publicitària [103130]
Lorite, Nicolàs
Morales Morante, Luis Fernando
Martín Villodres, Francisco
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017-18
Resum: Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. 2. - Realització: 1 2. - Realització: El coneixement bàsic del llenguatge audiovisual. La formació tecnològica i tècnica perl'ús dels recursos audiovisuals de la presa d'imatges i la posta en escena. 3. - Postproducció: La formació tecnològica i tècnica per l'ús dels recursos audiovisuals del muntatge i l'edició digital. La qual cosa li permetrà tenir un marc de coneixement consolidat per definir la importància de la Producció i Realització en la formació general de la Comunicació i en concret del procés de producció publicitari. Coneixement del desenvolupament de projectes audiovisuals i organització dels recursos humans, artístics i tecnològics per aplicar a la sevaactivitat dins l'àmbit de la publicitat. Especial incidència en la figura publicitària del Producer coma unitat responsable d'organització i desenvolupament de la Producció publicitària en els mitjans audiovisuals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 80.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-07-04, darrera modificació el 2023-02-01



   Favorit i Compartir