False friends in advanced learners of English. The effect of task type and mode
Solé Alonso, Gemma
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2017
Descripció: 45 pag.
Resum: The aim of this paper is to study the way in which false friends can be a persistent error in advanced learners of English by relating it to the influence of task type and mode. The study is led by three research questions, namely to what extent advanced learners of English still struggle with the phenomenon of false friends, if false friends are more likely to occur in production or comprehension tasks and finally, if there is any influence of oral or written mode in the occurrence of false friends. Twenty C1 learners of English carried out a comprehension (i. e. picture selection) and a production (i. e. translation) task in oral and written mode and our data show that advanced learners still struggle with false friends. The written comprehension task yielded the best results whereas the oral production task was found to be more difficult for learners, which shows the effects of task type and mode in the acquisition of false friends.
Resum: L'objectiu d'aquest treball és estudiar la manera com els falsos amics poden ser un error persistent en els estudiants avançats d'anglès, relacionant-ho amb la influència del tipus de tasca i el mode. L'estudi està dirigit per tres preguntes de recerca, saber fins quin punt els estudiants avançats d'anglès encara tenen problemes amb el fenomen dels falsos amics, si els falsos amics són més presents en tasques de producció o de comprensió i, finalment, si hi ha alguna influència del mode oral o escrit en l'aparició de falsos amics. Vint estudiants d'anglès (C1) van dur a terme una tasca de comprensió (és a dir, una selecció d'imatges) i una tasca de producció (és a dir, una traducció) en mode oral i escrit. Les dades mostren que els estudiants avançats encara cometen errors en aquest aspecte. A la tasca de comprensió escrita es van obtenir els millors resultats, mentre que a la tasca de producció oral és on hi ha més dificultat, el qual mostra els efectes del tipus de tasca i la manera en l'adquisició dels falsos amics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis d'Anglès i Espanyol [2501910]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: False friends ; Production ; Comprehension ; Producció ; Comprensió



45 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2017-07-25, darrera modificació el 2017-10-12



   Favorit i Compartir