Las tendencias de la moda prêt-à-porter de lujo en publicidad
Fàbregas Bulló, Carla
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Les tendències de la moda prêt-à-porter de luxe en publicitat.
Título variante: The trends of luxury ready to wear in advertising
Fecha: 2017
Descripción: 117 pag.
Resumen: Les marques de prêt-à-porter de luxe, són referents en la ment de molts consumidors a nivell global. En aquest projecte es pretén investigar sobre les mateixes així com en els àmbits en els quals repercuteix com són: les tendències, la publicitat, les revistes femenines. . . Els països en els quals se centra aquest projecte són França i Itàlia i s'han escollit cinc marques com a objecte d'estudi per país.
Resumen: Las marcas de prêt-à-porter de lujo, son referentes en la mente de muchos consumidores a nivel global. En este proyecto se pretende investigar sobre las mismas así como en los ámbitos en los que repercute como son: las tendencias, la publicidad, las revistas femeninas. . . Los países en los que se centra este proyecto son Francia e Italia y se han escogido cinco marcas como objeto de estudio por país.
Resumen: Luxury ready to wear brands are top of mind brands of many consumer globally. In this project we intend to investigate about them as well as in the areas where it affects such as: trends, advertising, women's magazines . . . The countries in which this project is focused are France and Italy and five brands have been chosen as the subject of study by country.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Moda ; Peces de vestir ; Disseny ; Publicitat



117 p, 12.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-09-18, última modificación el 2018-10-21



   Favorit i Compartir