A través de les ments de bilions : construcció d’identitat en un gran esdeveniment esportiu
Billings, Andrew C.

Additional title: Through the minds of billions: identity construction in the ultimate megasporting event
Imprint: Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010
Description: 18 pag.
Abstract: (…) Els experts en els mitjans de comunicació olímpics es centren finalment en aquells espectadors que segueixen els Jocs en diferit a través tant dels mitjans tradicionals com dels mitjans nous, atès que és fonamental analitzar la diferència entre el que passa als Jocs i el que passa a les pantalles de televisió d’unes llars que ja es compten per milers de milions a tot el món. En el fons, es tracta de l’estudi de les grans diferències entre la improvisació i la planificació, la competició i les cerimònies, homes i dones, el que és autòcton i el que és forà. Aquest treballes basa sovint en l’impacte que els Jocs generen. Els estudiosos dels mitjans de comunicació persegueixen objectius valuosos quan miren de mostrar com els mitjans de comunicaciópoden exercir un impacte considerable en petits segments d’espectadors; els estudiosos delmón olímpic tenen tendència a centrar-se en l’impacte subtil que poden exercir els mitjans de comunicació en un nombre més gran d’espectador.
Abstract: (…) Olympic media scholarship ultimately focuses on those who witness the Olympics in second-hand ways, through various forms of traditional and new media as it is critical to analyze the difference between what happens at the Olympics and what happens on televisions screens in what are now billions of homes. At its core, it is the study of gaps between the authentic and the scripted, performance and the pageantry, the masculine and the feminine, the domestic and the foreign. The work is frequently grounded upon impact factors. Some media researchers pursue worthy aims in trying to show how media offerings can have dramatic impacts on small segments of people; Olympic researchers tend to focus on how media can have subtle impacts on much larger numbers of people (…).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català i anglès
Series: Lliçons universitàries, 24
Document: workingPaper
Subject: Esdeveniments esportius ; Eventos deportivos ; Sport event ; Branding ; Identidad ; Marca

Adreça alternativa: http://ceo.uab.cat/pdf/billings_cat.pdf
Adreça alternativa: http://ceo.uab.cat/pdf/billings_eng.pdf


18 p, 311.8 KB

English
16 p, 297.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Olympic Studies Centre at the Autonomous University of Barcelona (CEO-UAB)
Research literature > Working papers

 Record created 2017-09-27, last modified 2017-10-12



   Favorit i Compartir