InvasionEngine 2 : Motor gráfico para crear videojuegos mediante scripts
Cano Quintana, Abel
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: InvasionEngine 2 : A game engine for creating videogames using scripts
Títol variant: InvasionEngine 2 : Motor gràfic per crear videojocs mitjançant scripts
Data: 2017-06-27
Resum: Este proyecto tiene como objetivo el diseño, implementación y test de un motor eficiente y extensible de juegos 3D sencillos, con soporte para periféricos, audio y controlable mediante scripts externos. El motor nace de una motivación personal de conocer el funcionamiento interno de un motor de juegos y aprender todo un conjunto de tecnologías transversales asociadas. Aparentemente, los resultados obtenidos son favorables en escenas simples, pese a que el sistema necesitaría un desarrollo más amplio para poderse comparar equitativamente con otros motores existentes.
Resum: This project aims to design, implement and test an efficient and extensible 3D game engine, with support for peripherals and 3D audio, fully controllable through external scripts. The engine comes out from a personal motivation of knowing the internal functioning of a game engine and learning a whole set of associated transversal technologies. Apparently, most of results obtained are favorable in simple 3D scenes although the system would need a larger development in order to be able to compare it equitably to other existing engines.
Resum: Aquest projecte té com a objectiu el disseny, implementació i test d'un motor eficient i extensible de jocs 3D senzills, amb suport per a perifèrics, àudio i controlable mitjançant scripts externs. El motor neix d'una motivació personal de conèixer el funcionament intern d'un motor de jocs i aprendre tot un conjunt de tecnologies transversals associades. Aparentment, els resultats obtinguts han estat favorables a escenes simples, tot i que el sistema necessitaria un desenvolupament més ampli per a poder-se comparar equitativament amb altres motors existents.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Direct3D ; DirectX 11 ; Extensions ; Intèrpret de scripts ; Kinect ; Mono ; Motor de jocs ; OpenAL ; XInput ; Extensiones ; Intérprete de scripting ; Motor de juegos ; Script interpreter ; Game engine ; Plugin



13 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2017-10-16, darrera modificació el 2018-06-20



   Favorit i Compartir