Evaluar la competencia científica
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Sardà i Jorge, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2009
Resum: Contribuir a capacitar a nuestros alumnos para ser competentes científicamente en el mayor número de situaciones requiere redefinir algunas acciones que acontecen en el aula. En este artículo vamos a incidir en las relacionadas con la evaluación, partiendo del principio de que ésta siempre debe ser coherente con el proceso de enseñanza-aprendizaje y que, a través de ella, comunicamos a los alumnos los objetivos de aprendizaje.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo físico ; Evaluación ; Técnicas y recursos para la evaluación ; Evaluación sumativa
Publicat a: Aula de innovación educativa, Núm. 186 (2009) , p. 13-15, ISSN 2014-4725

Adreça alternativa: http://aula.grao.com/revistes/aula/186-competencia-en-el-conocimiento-y-la-interaccion-con-el-mundo-fisico/evaluar-la-competencia-cientifica


3 p, 65.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-11-09, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir