Biodiversitat en un estany : seqüència didàctica per a l'estudi de la biodiversitat
Herreras Blanco, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Massagué Crespi, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Garrido Millán, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Publicación: Bellaterra : CRECIM, 2016
Descripción: 15 pàg.
Resumen: Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 1r i 2n d'ESO es familiaritzi amb la utilització del microscopi òptic i la lupa binocular i assoleixi, també, una millor comprensió del concepte de biodiversitat tot obtenint una visió general de les diferències existents entre els diversos organismes que es poden trobar en un estany.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: REVIR
Documento: Objecte d'aprenentatge
Materia: Biodiversitat



15 p, 1.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM)
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2017-11-16, última modificación el 2023-04-28



   Favorit i Compartir