Una experiencia de introducción de las imágenes en el currículo de ciclo superior de educación Primaria
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Fortunado, Margarita (CEIP Isabel de Villena (Barcelona, Catalunya))

Date: 2002
Abstract: La experiencia que se presenta en este artículo pretende explicar cómo dos docentes de educación primaria, sin una formación específica en el campo del estudio de la imagen, nos hemos planteado el considerar en el currículo de ciclo superior de primaria el trabajo a partir de la imagen.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: Aula de innovación educativa, Núm. 92 (2002) , p. 58-61, ISSN 2014-4725



4 p, 83.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles
Articles > Dissemination

 Record created 2017-12-12, last modified 2025-09-16



   Favorit i Compartir