L'índex de la Carpeta d'Aprenentatge com a evidència de la presa de decisions del professorat d'Educació Superior.
Forestello, Ana María (Universitat de Vic. Departament d'Educació Infantil)
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials)

Data: 2016
Resum: Presentem els resultats d'un estudi sobre les carpetes d'aprenentatge dels estudiants en els graus d'Educació Infantil i Primària que indaga en l'índex. Aquest apartat de la carpeta és fonamental, perquè reflecteix la presa de decisions del docent sobre què vol ensenyar i com vol que ho facin els estudiants, afavorint-los la consciència sobre l'aprenentatge. Com estudioses d'aquesta eina observem que la seva implantació encara planteja molts reptes i la nostra recerca en posa de manifest alguns.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203

Adreça alternativa: http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/1025


10 p, 448.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-12-13, darrera modificació el 2018-10-16



   Favorit i Compartir