Contribución de la prensa a la educación científica y tecnológica
Gadea, Inmaculada (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Segarra, Alexandre (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Vilches Peña, Amparo (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Gil Pérez, Daniel (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)

Data: 2017
Resum: El presente trabajo se centra en la posible contribución de la prensa -impresa o digitalal proceso de alfabetización tecnocientífica. En este sentido, hemos estudiado las aportaciones de la investigación en didáctica de las ciencias, e impulsado la elaboración y puesta en marcha de propuestas de profesorado experto y en formación, referentes a las posibilidades del uso de la prensa dentro de la educación formal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Alfabetización científica ; Educación ciudadana ; Relaciones CTSA (Ciencia-Tecnología-Sociedad-Ambiente) ; Educación científica no reglada ; Papel educativo de los medios de comunicación
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 1567-1572, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/335320


6 p, 91.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-01-19, darrera modificació el 2022-12-02



   Favorit i Compartir