Web of Science: 0 citations, Google Scholar: citations
Tácticamente estratégico
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Additional title: Tàcticament estratègic
Additional title: Tactically strategic
Date: 2018
Abstract: No es fácil. No ha sido fácil. No obstante, creemos que tenemos claro y bien operacionalizado el objetivo que una revista científica sobre diseño gráfico debe tener. A ese objetivo nos hemos dedicado durante los últimos cinco años.
Abstract: No és fàcil. No ha estat fàcil. No obstant això, creiem que tenim clar i ben operacionalizado l'objectiu que una revista científica sobre disseny gràfic ha de tenir. A aquest objectiu ens hem dedicat durant els últims cinc anys.
Abstract: Is not easy. It has not been easy. However, we believe that we have clear and well operationalized the objective that a scientific journal on graphic design should have. We have dedicated ourselves to this goal during the last five years.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Grafica, Vol. 6 Núm. 11 (2018) , p. 5-6 (Opinión) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v6-n11-tena
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/332523
DOI: 10.5565/rev/grafica.112


2 p, 69.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Advertising and Public Relations Research Group (GRP)
Articles > Published articles > grafica
Articles > Research articles

 Record created 2018-02-01, last modified 2023-10-01



   Favorit i Compartir