Èxits, problemes i grans desafiaments en la transició a una societat lliure de combustibles fòssils
Weber, Lena
Lopera, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)

Additional title: Éxitos, problemas y desafíos en la transición a una sociedad libre de combustibles fósiles
Additional title: Success, concerns and challenges of thetransition away from fossil fuels
Date: 2018
Abstract: La resistència contra l'extracció massiva de carbó a Austràlia i el creixent moviment que advoca per una "transició justa" a una societat lliure de combustibles fòssils ha tingut cert èxit però s'enfronta a grans desafiaments, com es mostra en un nou mapa desenvolupat per investigadors del projecte internacional ACKnowl-EJ de l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB) i per l'equip d'investigació australià de Justícia Ambiental (AEJ) per al Centre for Urban Research (RMIT University, Melbourne) en associació amb Friends of the Earth (FoE) Austràlia.
Abstract: La resistencia contra la extracción masiva de carbón en Australia y el creciente movimiento que aboga por una "transición justa" a una sociedad libre de combustibles fósiles ha tenido cierto éxito pero seenfrenta a grandes desafíos, como se muestra en un nuevo mapa desarrollado por investigadores del proyecto internacional ACKnowl-EJ del Instituto de Ciencia y Tecnología Ambientales de la Universidad Autónoma de Barcelona (ICTA-UAB) y por el equipo de investigación australiano de Justicia Ambiental (AEJ) para Centre for Urban Research (RMIT University, Melbourne) en asociación con Friends of the Earth (FoE) Australia.
Abstract: Resistance against massive coal-mining in Australia and a growing movement for a 'just transition' from fossil fuels have enjoyed some success but face massive challenges, as shown in a new map developed by researchers from the international ACKnowl-EJ project of the Institute of Environmental Science and Technology of the Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB) and the Australian Environmental Justice (AEJ) research team at the Centre for Urban Research (RMIT University, Melbourne) in partnership with Friends of the Earth (FoE) Australia.
Note: Unidad de excelencia María de Maeztu MdM-2015-0552
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català, Castellà i Anglès
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: UAB divulga, Febrer 2018, p. 1-3, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 738.8 KB

Español
3 p, 385.8 KB

English
3 p, 388.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Experimental sciences > Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2018-02-13, last modified 2025-03-30



   Favorit i Compartir