Google Scholar: cites
La nueva imagen de la imagen publicitaria
Huid, Adrián

Data: 1997
Resum: La publicidad, en tanto que fenómeno humano, está sometida a los cambios de cualquier cultura y, en ese decurso temporal, su evo­lución, como la de todo sistema u organismo, implica el acceso a una complejidad creciente, el paso de lo concreto a un nivel de abstrac­ción cada vez mayor.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Imagen ; Publicidad
Publicat a: Questiones publicitarias, Monografía 1 (1997) , p. 13-23 (Artículo de Monografía) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/m1-hiud
DOI: 10.5565/rev/qp.244


13 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir