Google Scholar: citas
Márketing social : las marcas ante las causas sociales
Leal Jiménez, Antonio

Título variante: Social marketing : brands before social causes
Fecha: 1997
Resumen: Las marcas ante las causas sociales.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Marketing ; Marcas ; Brand
Publicado en: Questiones publicitarias, Núm. 6 (1997) , p. 110-114 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v6-leal
DOI: 10.5565/rev/qp.250


5 p, 3.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2021-08-08



   Favorit i Compartir