Google Scholar: cites
Márketing social : las marcas ante las causas sociales
Leal Jiménez, Antonio

Títol variant: Social marketing : brands before social causes
Data: 1997
Resum: Las marcas ante las causas sociales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Marketing ; Marcas ; Brand
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 6 (1997) , p. 110-114 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v6-leal
DOI: 10.5565/rev/qp.250


5 p, 3.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir